2009/10/13

Mafini sa bundevom


  • 200 g ispečene izmiksane bundeve
  • 200 g smeđeg šećera
  • 2 jajeta
  • 85 ml ulja
  • 3 šake seckanih oraha
  • cimet
  • mleveni đumbir
  • 150 g brašna
  • 1 kesica praška za pecivo
Umutiti šećer i jaja, dodati ulje, izmiksanu bundevu, cimet i prstohvat đumbira, pa sve dobro izmiksati. Dodati seckane orahe i brašno promešano sa praškom za pecivo. Smesu sipati u kalupčiće za mafine i peći na 190 C oko 20-25 minuta.
P.S: Ovo je moja sledeća ulaznica za igricu "Ajme, koliko nas je!", koju je pokrenula Monsoon sa bloga Dalmacija Down Under. Domaćica igre ovog meseca je Gaga, sa bloga Moje Grne.Recept sam zabeležila gledajući emisiju Džejmija Olivera, nadam se da će se i vama dopasti, barem toliko koliko i meni i mojim ukućanima:)

No comments:

Post a Comment