2009/05/14

Sutlijaš sa višnjama






  • 150 g pirinča
  • 1 l mleka
  • 100 g šećer
  • vanilin šećer
  • cimet
  • 3 dl umućene slatke pavlake
  • višnje iz slatkog
  • korica pomorandže
  • listovi nane za dekoraciju
Potopiti pirinaš u toplu vodu na 20 minuta. Potom a ocediti i staviti u šerpu sa 1 l mleka, 100 g šećera, vanilin šećerom i cimetom. Sačekati da provri stalno mešajući, pa poklopiti i kuvati na tihoj vatri još oko 30 minuta. Ostaviti da se skroz rashladi, pa mu dodtai umućenu slatku pavlaku, i staviti u frižider na 1 sat. Poslužiti uz višnje iz slatkog, listove nane i korice pomorandže.
P.S: Izvor:Sale&Pepe, 5/2009. Ja sam umesto višanja iz slatkog koristila obične višnje iz zamrzivača, koje sam pomešala sa suvišnim mlekom sa skuvanog pirinča. Ubedljivo jedan od najboljih sutlijaša u mom životu. U slatku pavlaku sam dodala još jednu kesicu vanilin šećera, jer sam koristila obične višnje koje nisu toliko slatke same po sebi. Ekstra fino!




No comments:

Post a Comment