2010/02/11

Gingerbread capuccino mix


  • 1 šolja mleka u prahu
  • 1 šolja instant kakao praha (zaslađenog - ja sam koristila Nesquick)
  • 2/3 šolje instant kafe (npr. Nesica)
  • 0,5 šolje smeđeg šećera
  • 2 kašičice začina za medenjake
Sve sastojke dobro pomešati, i mešavinu sipati u teglu. U šolju staviti 3 pune kašičice pripremljenog capuccino praha, naliti sa 2/3 vrele vode i 1/3 mleka, dobro pomešati i uživati:)

P.S: Ako želite capuccino mix nekome da poklonite, onda treba samo da vežete mašnu oko tegle i da okačite ceduljicu sa načinom pripreme, i to je to:)Mi ovaj kapućino jako volimo, naročito kad je napolju hladno, i pada sneg, jako nam prija ovaj topli napitak sa ukusom cimeta, klinčića i đumbira, mmmmm...Devojke, ko je za šoljicu kapućina?

2 comments:

  1. Jako mi se sviđaju ove tvoje mješavine za napitke! Izvrsno, pogotovo kao prijedlog za poklon. Meni je ovo dobro i kao za prijedlog na poslu popiti ovako fin, mirišljavi napitak!

    ReplyDelete
  2. Snježo draga, drago mi je što ti se sviđa:) Mada je malo "zarazno", drugarica mi je pre neki dan javila da je napravila ovaj mix, i sad pije tri šolje kapućina na dan:)))

    ReplyDelete