2012/03/21

Brownies






  • 150 g kvalitetne čokolade ( min. 60%)

  • 75 g putera

  • 100 g šećera

  • 3 jajeta

  • 3 kašike brašna

  • seckani orasi po želji

Čokoladu i puter otopiti iznad pare, promešati žicom da se smesa lepo ujednači. Ostaviti malo da se prohladi pa dodati šećer i jaja, neprestano mešajući žicom. Na kraju umešati i brašno (kašiku po kašiku) i seckane orahe. Dobijenu smesu izliti u podmazan, pobršanjen manji pleh, pa ga staviti u hladnu rernu. Rernu uključiti na 200 C i peći kolač oko 15-17 minuta, ne duže, taman toliko da se od gore uhvati korica. Seći na male kocke i servirati sa sladoledom od vanile i voćem.

4 comments:

  1. Brownies oduvek želim da pravim, ali me odbijalo mnoštvo recepata koje treba pročitati,pa videti šta je bolje,jer uvek ima loših varijacija na temu :) Nabasah na ovaj blog i naoštrila se da pravim po tvom receptu, jer sve izgleda jednostavno i nepogrešivo dobro.Još večeras je moj!
    Pozdrav

    ReplyDelete
  2. Naišla sam na ovaj blog i prvo što sam ugledala su ovi fenomenalni kolači.Imam sve sastojke,i još večeras će brownies biti moji:) Zvuči jednostavno, a izgleda ooodlično.To me i primamilo, i od sada pratim! Pozdrav

    ReplyDelete
  3. Draga Senka, drago mi je što si se odlučila za moj recept. ovi brownići se stvarno lako prave, ne treba čak ni mikser uključiti, ja to sve lepo žicom smutim, i sve je gotovo bukvalno za 5 minuta, posle rerna odradi svoje i to je to. Nadam se da ćeš biti zadovoljna rezultatom:)Pozdrav

    ReplyDelete
  4. Evo i ja sam tvoj blog tek otkrila ali sam te stavila na listu blogova koje pratim redovito :)

    Recept je super, jednostavan i obavezno ću ga isprobati, možda već za vikend ako budem stigla.

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    ReplyDelete