2009/09/08

Sladoled od Nutelle



  • 1 l slatke pavlake za šlag
  • 4 dcl kisele pavlake sa crvenim poklopcem
  • 200 gr šećera u prahu
  • 1 tegla Nutelle (400 gr)
Mikserom ulupati slatku pavlaku u čvrst šlag, dodati kiselu pavlaku i mutiti mikserom da se dobije ujednačena, homogena smesa. Dodati Nutellu i šećer u prahu, sjediniti mikserom, i staviti na par sati u zamrzivač da se smrzne, i to je to:)

P.S: Izvor: Coolinarika. Božanstveno kremast i ukusan sladoled! Ja sam u ovu turu dodala komadiće Petit keksa, a ponekad stavim sitno iseckanu čokoladu ili propržene lešnike:)

3 comments:

  1. Hvala ti puno...zlatna si :))))
    Reci mi samo da li bi kojim slučajem mogla da se zameni Nutela za neki drugi približno kvalitetan krem? Iskrena da budem, ovde kod mene u Boru nije baš jeftin. :(

    ReplyDelete
  2. Sigurna sam da može, samo je bitno da krem ne bude čvrst:)Javi mi kako je ispao ako ga budeš pravila. Ljubac veliki

    ReplyDelete
  3. Hoću, javiću. Planiram da ga isprobam, zato i jesam tražila prevod. Ako ne ranije, onda za moj rođendan krajem septembra.

    ReplyDelete